Blogger: BE3_aka_TiViG

Rockrider 9.1

Pętla nad Zaporą

Niedziela, 30 maja 2010 · Dodano: 30.05.2010 | Komentarze 0

Akcja była taka że moja dziewczyna z koleżankami urządziły wieczór panieński kuzynce mojej dziewczyny. Więc ja musiałem zniknąć z domu gdzieś do godziny 20 bo później i tak musiałem iść do roboty. Więc oczywiście wybrałem się na rower. Postanowiłem zrobić pętlę nad Zaporą i tak też się stało. Nie było ciężko chociaż trasa momentami bardzo kamienista i to kamienie wielkości głowy. Ale sam zjazd bardzo przyjemny i szybki. Zdjęć nie robiłem bo mi baterie padły. Musze kupić jakieś porządne akumulatorki, w ogóle muszę zacząć odkładać na normalny aparat.
Co zauważyłem? Poprawę kondycji. Wcześniej podjazd pod samą Zaporę sprawiał że docierałem na miejsce nieźle zmęczony. Teraz podjeżdżam tam z przysłowiowym palcem w dupie :P.
Kilometrów wyszło jakieś 22, ale później po lotnisku się jeszcze trochę kręciłem i po bocznych dróżkach na osiedlu żeby zabić czas. Wbiłem 30km na licznik i było coś koło 20:00 więc musiałem wracać żeby zjeść i zbierać się do roboty.