Blogger: BE3_aka_TiViG

°C
M
Rockrider 9.1

Wyprawa do nikąd aż na Dębowiec.

Niedziela, 4 kwietnia 2010 · Dodano: 04.04.2010 | Komentarze 8

Napisałem bardzo długiego posta, który się nie zapisał i nie mam już siły opisywać wszystkiego jeszcze raz tak dokładnie jak wcześniej. W ogóle nie mam już siły.

Tutaj link do galerii z wycieczki WYPRAWA DO NIKĄD... Fotki są opisane więc będzie wiadomo o co chodzi. Ja napisze tylko że jestem z siebie zadowolony. To był mój drugi raz na rowerze i zaliczyłem maksymalną prędkość 105km/h oraz co ważniejsze swój pierwszy prawdziwy zjazd z prawdziwej góry. Wiedziałem że ten sport jest ekstremalny, ale nie sądziłem że aż tak. Ale to jest to co chcę robić. Wysiłek, pot, łzy, adrenalina i pełna satysfakcja z tego że dało się radę. Jestem zadowolony z siebie i z mojego RR. Szkoda że wcześniejszy wpis się skasował, ale trudno. Zapraszam do galerii i pozdrawiam wszystkich nowicjuszy i nie tylko ;).

PS.
Chyba mam źle licznik ustawiony.
Kategoria 010-050km, Wyprawy

Komentarze:

tivig | 13:42 niedziela, 11 kwietnia 2010 | linkuj |
Z pewnością terenów do jazdy mi nie zabraknie. Pod tym względem BB jest jednym z najlepszych lokacji w Polsce :). Tak więc Kozią też zaliczę ;).

kondzios230 | 16:39 czwartek, 8 kwietnia 2010 | linkuj |
Witam Bielszczanina :)

Abstrahując od licznika, gratuluję ruszenia się w góry. Dębowiec fajna góra, ale zdecydowanie fajniej jedzie się na Kozią-świetne widoki są.

tivig | 13:58 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj |
A do rekordu świata =] http://mtbikes.pl/filmy/freeride/rekord-swiata-w-predkosci-na-rowerze.html

tivig | 15:58 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj |
Też mi się nie chce wierzyć w taki wynik. Nie wiedziałem jak zmierzyć czy dobrze ustawiłem licznik. Ale teraz wiem. Zaznaczę na oponie taśmą jeden punkt i na podłodze jeden punkt. Zrobię pełen obrót kołem i sprawdzę odległość.

Teraz mam w liczniku wpisany obwód opony według ISO, więc nie wiem czemu jest źle.

kundello21 | 15:01 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj |
Faktycznie masz chyba obwód kola źle wpisany:) 100 jest trudno nawet na kolarce osiągnąć hehe
Zmierz metrem obwód kola i wpisz w liczniku.

mamba | 08:52 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj |
Może kolega początkujący ma taka parę w nogach :P

rammzes | 05:39 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj |
Musi mieć źle licznik ustawiony, bo i na takim rumaku takiej średniej nie wyciągniesz... Prędkość podchodzi pod rekord świata...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ewidz